Picsart_22-12-27_22-27-05-466

其れは儚さと
思い出の中に咲く美しさ

消えていくもの
命の尊さと重さ

私の心の中に
其れは有り

その存在は
時に

私を包み込み
優しく暖める

彼女は言った

幸せだと

残される私達に

出来る事は無かった

だが
私達は

彼女とこれから
永遠に生きる

ずっと
ずっと

永遠の別れなど無い
彼女は永遠に生き続ける

私達家族と

ずっとずっと

-戒-

It's the fleeting beauty that blooms within memories,

The preciousness and weight of things that fade, life's stories.

In the depths of my heart, it resides, clear,

Its presence, at times, envelops, gently near.

She said,

"We couldn't do anything

To the ones left behind, we couldn't cling."

But we,

With her, will live forevermore,

Always, forevermore.

There's no eternal parting, no farewell in sight,

For she continues to live on, in eternal light.

With us, her family,

Always, forevermore.


-Kai-

God bless you.

























きりんツール【ゴールドプラン】

きりんツール ライトプラン

仮想通貨指定価格LINE通知ツール限定解除版
仮想通貨最強情報サロン(特典あり)

サロン向けホームページ制作39プラン

アマスタ

インターネット総合集客ツール アメプレスPro















 














“いつでもどこでも”ポイントが貯まる!Point anytime

“いつでもどこでも”ポイントが貯まる!Point anytime